Informační oznámení: Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

Reklamace

Stále se snažíme vylepšovat naše služby a vycházet Vám, našim odběratelům co nejvíce vstříc. 

Nyní bychom rádi zrychlili a zefektivnili vyřizování reklamací a z toho důvodu bychom Vás chtěli požádat o dodržování několika bodů:

  • při reklamaci vždy vyplňte reklamační formulář (vzor v příloze) pokud nemáte možnost tisku, každý náš řidič má tyto formuláře k dispozici.
  • vyplňte prosím informaci, která provozovna, obchod, majitel atd. nám reklamaci zasílá
  • dále doklad o dodávce reklamovaného zboží (to znamená: číslo faktury kdy od nás bylo zboží zakoupeno)
  • způsob jakým si přejete reklamaci vyřídit (výměna, vrácení peněz atd.)

 

Apelujeme na to, aby jste reklamace nepředávali řidičům, bez tohoto formuláře !!!

Pokud řidič převezme neoznačenou reklamaci, může se tak stát, že se k nám toto zboží vůbec nedostane a nebo nebudem schopni vše včas vyřešit. 

 

Děkujeme za pochopení a těšíme se na další vzájemnou spolupráci. 

 

reklamační list ATK

 

 

!!!!!

VÁŽENÍ ZÁKAZNÍCI,

PŘEŠLI JSME NA NOVÝ OBJEDNÁVKOVÝ SYSTÉM, KTERÝ BY VÁM MĚL USNADNIT PRÁCI S OBJEDNÁVKAMI.

Z TOHOTO DŮVODU SI PROSÍM DOPLŇTE FAKTURAČNÍ A DODACÍ ÚDAJE JELIKOŽ NEBYLO MOŽNÉ JE ZE STARÉHO OBJEDNÁVKOVÉHO SYSTÉMU PŘENÉST.

KVŮLI ZABEZPEČENÍ VAŠICH ÚČTŮ NEBYLO MOŽNÉ PŘENÉST VAŠE HESLO, TUDÍŽ BUDETE AUTOMATICKY PŘI PRVNÍM POKUSU O PŘIHLÁŠENÍ PŘESMĚROVÁNI NA ZASLÁNÍ ODKAZU PRO VYGENEROVÁNÍ NOVÉHO HESLA.

ZA KOMPLIKACE SE OMLOUVÁME DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ.

AKVATERAKRMIVA.CZ

!!!!!!